pondělí 1. ledna 2024

Statistiky, aneb jak jsme hráli v roce 2023

V roce 2023 jsem po delší době narazil na několik her, které mě fakt hodně mile překvapily a moc se mi líbí. Jde zejména o hry Golem, Bestie, Northgard: Země nepoznané. Ovšem překvapením v tom dobrém slova smyslu byly i hry Hostina pro Ódina, Ostrovy titánů, Legendy Dávnozemě, La Granja, nebo Zaklínač: Starý svět.
Tak a po výčtu her, které mě v uplynulém roce zaujaly se můžeme vrhnout na to hlavní o čem chci psát.

Tak jako obvykle poté, co skončí další rok se tu  věnovat statistikám hraní. Žebříček toho, jak který z nás hráčů má nahráno vidíte níže i s internaktivním odkazem na statistiky každého jednotlivého hráče, který má svůj profil na Zatrolených hrách. 

1. Deth 188 hod. 35 min., 112 partií
2. Lamiicek 131 hod. 20 min., 77 partií
3. Korgis 121 hod. 15 min., 69 partií
4. Kuba 85 hod. 20 min., 52 partií
5. Endymion 64 hod. 40 min., 34 partií
6. Jenaaa 8 hod. 40 min., 7 partií
7. Filip 8 hod. 35 min., 4 partie
8. Martin 5 hod. 50 min., 1 partie
9. Dáda 2 hod. 30 minut., 2 partie.

Na přehledu níže na spodním grafu měsíčního grafu představuje modrá křivka hraní mé osoby v letošním roce, zelenou jsem tam dal pro srovnání s rokem 2022. 



A jaké hry byly nejhranější. Zde je přehled všech, které jsme hráli alespoň dvakrát. 


Další tabulka obsahuje top 25 her, u kterých jsme strávili nejvíce času.  


V roce 2023 jsme na hracích stolech měli celkem 62 různých her, což je dokonce o dvě více, než v roce předchozím. 
Naše herní skupina se v letošním roce ustálila na pěti aktivních pravidelně hrajících hráčích, kteří nemají za současného stavu moc důvodů přibírat další spoluhráče. Já jen doufám, že to takto vydrží, protože jsme skvělá parta, která si rozumí a baví nás spolu hrát. 

Žádné komentáře: