pondělí 14. června 2010

Report z hraní - Dominion a Memoir ´44 ze dne 13. 6. 2010

Tak včera jsem zasvětil do karetní hry Dominion další hráče. Celkem si hru zahráli 4 nováčci a krom jednoho (mého otce) se hra líbila. Není ani moc podstatné, jak si kdo vedl ve hře, ale pro mě je důležité, že hra zaujala.
Každopádně, pokud jde o to, jak jsem dopadl já, tak po první hře s jasným bodovým ziskem a vítězstvím jsem ve druhé hře byl zchlazen pořádnou sprchou a skončil poslední. Obě odehrané partie jsme hráli ve 4 lidech, tak po v minulosti odehraných hrách ve 3 jsem si zkusil něco jiného. Opět, jako snad u každé hry, kterou lze hrát v rozličném počtu hráčů musím konstatovat, že si zahraji Dominion vždy radši ve 4 než menším počtu, ale samozřejmě rád klidně i ve 2.
Co je pozitivní, že se hra líbila manželce a tak přibyla hra, kterou budu moci hrát v rodinném kruhu.

V odpoledních hodinách jsme si zabojovali ještě ve hře Memoir ´44 s otřelým harcovníkem Jenaaa, jehož německá vojska dostala v obou oderhaných scénářích pořádně na frak.
Na první fotografii níže je vidět konec bitvy o Toulon.
Konečné skóre: Toulon 6:3 a Osvobození Paříže 5:1 pro spojence.

Žádné komentáře: