úterý 22. června 2010

Report z hraní a něco navíc

Small World s dětmi:
Tak další dovádění s příšerkami ve hře Small World dopadlo při hře s dětmi jasně v můj prospěch. Přece jen již nešlo o seznamování se s hrou a velice dobře se mi podařilo využít nalosovaných kombinací ras a schopností, které jsem si vybral.
Skóre:
1. Deth 104 bodů
2. Terezka 81 bodů
3. Davídek 69 bodů.
Dnes jsme strávili také 2,5 h s hrou Le Havre. Jednalo se o naši první hru, tak zřejmě proto byla tak dlouhá, ovšem hráli jsme zkrácenou verzi, tedy na 12 kol. Kdo ví, jak dlouho bychom hráli plnou verzi, která je pro 3 hráče na kol 18.
Každopádně jsem byl ze hry lehce zklamaný. Jako velký fanoušek hry Agricola, kterou vytvořil stejný tvůrce, jsem od hry očekával více. I tak nemoho říci, že se mi hra nelíbí, to zase ne. Uvidíme po dalších hrách.
Na fotografii níže můžete vidět spokojeného vítěze naší partie, která skončila se skóre:
1. Major 112 bodů
2. Deth 88 bodů
3. Jenaaa 62 bodů.

V podvečer jsme dali s Martinou ještě ve dvou Dominon - Intriky. Kde jsem si opět přišel na své a v celku v poklidu vyhrál:
1. Deth 55 bodů
2. Martina 46 bodů,
celou hru jsem měl nějak tak pod kontrolou. Konečně jsem si vyzkoušel Intriky, protože doposud jsme hráli jen původní Dominion. Každopádně se mi líbí karty, které jsou akční a přitom bodovací.


Na další fotografii níže se Jenaaa a Major seznamují s hrou Small World, kterou jsem po odehrání Le Havre přinesl na podívání. Ovšem, již nebyl čas na zahrání.

Na další fotografii je sbírka mých několika her, co doma mám. Zatím se ještě na skříň vejdou :-) .

A na poslední fotce je má první Dice Tower, kterou jsem si včera z hracích čtverečku svých dětí postavil. Ovšem musím se přiznat, že nápad to nebyl doslova můj, ale již jsem viděl ze stejného materiálu vyrobenou Dice Tower na serveru BGG. Zde uveřejněný námět jsem jen okopíroval a do budoucna mám v plánu vyrobit Dice Tower z lepších materiálu, která by již byla profesionálněji zpracovaná.


Žádné komentáře: