úterý 22. března 2011

Report z hraní - naše hraní za poslední dobu

(Memoir´44 - ve hře jsme poprvé hráli i s protitankovou zbraní)

Nadále já a Jenaaa bojujeme na bitevních polích 2. sv. války ve hře Memoir´44. Po dokončení tažení v Pacifiku se bitvy přesunuly do Středomoří. Obrázek výše je právě z našeho posledního střetnutí v bitvě Hellfire Pass v níž se podařilo oproti očekávání britským jednotkám prorazit skrz silně vyzbrojené italské jednotky. Ani minové pole nezastavilo britské tanky a konečné skóre se zastavilo na hodnotě 6:2. Po předchozí prohrané bitvě jsme byl s výsledkem více než spokojen.

(Agricola - zleva Davídek, Terezka, Martina)

S dětmi jsme si poprvé zahráli Agricolu a to v její rodinné variantě. Zejména dceru hra velice bavila a já jsem si s chutí také po delší době zahrál tuto královnu euro her. Hráli jsme téměř dvě hodiny, ale hra odsýpala s tím, že ani syn, který je jindy znuděný při delším hraní, tentokrát v klidu hru odehrál.
Konečné skóre je u všech zúčastněných krom mě tristní.
Deth 32 bodů
Terezka 8 bodů
Davídek -1 bod
Martina -7 bodů.

(Runewars - Jenaaa vlevo šmátrá a šmátrá, Major napravo se zřejmě ještě domnívá, že by mohl vyhrát)

Jako poslední v souhrnu hraní zmíním včerejší partii v Runewars. Od doby zřízení herního deníku na Zatrolených hrách jde o mou dvoustou odehranou partii celkově. Ve hře Runewars šlo z mé strany o 5. hru.
Hráli jsme ve složení: Latari Elves (Deth), Daquan Lords (Jenaaa) a  Uthuk Yllan (Major).
Hra začalo v dost velkém bojovém tempu. Ještě nikdy jsme tolik nebojovali o každý kousek mapu jako právě včera. Za to celé mohlo i sestavení mapy, kdy jsme vytvořili dvě soutěsky a ty se ukázali pro strategický rozměr hry jako zásadní. Neustále přetahování o každý dílek mapy, diplomacie vedená mezi každou stranou a intriky, to vše se v této partii objevilo. Jak to již bývá, tak když se dva perou, šťastnější se směje a tím šťastným jsem se stal na podzim roku pátého právě já s Elfy. Hra skončila po 3 a 3/4 hodiny vyčerpávajících bitev. Super zážitek, kdy chvíli po skončení jsem se začal těšit, až si boje ve světě Terrinoth zopakujeme.

Žádné komentáře: