pondělí 8. srpna 2011

Report z hraní - Memoir´44

Vzhledem k tomu, že mi současná situace dovoluje se více věnovat hraní a ubývá práce na rekonstrukci domu, budu opět více hrát deskové hry a tudíž budu pomalu zase více přispívat na blog. 


Včera jsem si se třemi dětmi ve věku od 5 do 10 let zahrál Cestu kolem světa za 80 dní. Asi těžko očekávat, že bych nevyhrál. Cesta mi trvala 82 dni a byl jsem jednoznačným vítězem.

Dnes jsme po více než 3 měsících zahráli Memoir´44 a to mapu z rozšíření Mediterranean Theater s názvem 1. st. Armored to the Rescue. Jenaaa se do bitvy pustil s vervou tankovým útokem, kterým eliminoval mé první dvě britské jednotky. Britové se nezalekli a také se mi podařilo eliminovat v následujícím tahu dvě německé jednotky. Opět následoval rozkaz tankový útok, který uštědřil další ránu britské armádě. Naštěstí jsem mohl provést protiútok, který ovšem nebyl dostatečně silný, neboť jsem již měl pouze 3 a to oslabené tankové jednotky.
Každopádně, mapa se hrála na 5 vítězným medailí a po několika málo kolech byl stav 4:4. Můj poslední útok před porážkou se nevydařil k absolutní spokojenosti a jeden tank soupeři zůstal na bojišti. Následoval útok německé armády, který zkázu dokonal a Jenaaa vyhrál 5:4. Ovšem, bylo to o fous.

Žádné komentáře: