čtvrtek 11. srpna 2011

Report z hraní - uhašení žízně po hraní

Včerejšího dne jsme si po delší době dali "herní odpoledne". No konečně :-) .
S Majorem jsme se pustili do bitvy mezi Orky a Chaosem (Warhammer Invasion). Před první hrou jsem (Ork) oznámil, že Chaos zlikviduji do 5 minut. Trochu jsem se spletl a vymalováno byl "až" za minut sedm.
Druhá hra byla delší a když se začali moji Orkové propadat do bahna (herně i fakticky, začalo pršet, hráli jsme totiž venku), tak jsme hru předčasně ukončili. Musím přiznat, že Majorovi stačila dvě kola, aby Orky dorazil.



Další hrou, kterou jsme zahráli (již doma) byly Cyclades. Hráli jsme s čerstvě příchozím Jenaaaou, tedy ve třech. Hra trvala 50 minut. Během celé doby jsem sledoval budovatelské úsilí protihráčů z povzdálí až najednou jsem si uvědomil, že teď je ta správná chvíli ukázat, kde je skrytá síla. Během jednoho mého tahu jsem dobyl ostrov s metropolí Majora a postavil pevnost, což byla poslední stavba, která mi chyběla k dostavění druhé metropole. Potom už do konce kola s nastalou situací nedokázal nikdo nic udělat a byl jsem překvapivým vítězem.

Nakonec jsme si zahráli jednou Dominion - Intriky. Výběr karet k hraní padl na v pravidlech uvedenou sestavu Nejlepší přání. Hráli jsem navíc s mojí dcerou Terezkou. Jenaaa se topil se špatně stavěným balíčkem a vítězem se tak mohl stát po 45 minutách
Major s 42 body, druzí skončili Terezka a Deth s 32 body a poslední Jenaaa s 20 body.

Žádné komentáře: