sobota 14. ledna 2012

Farmaříme

Ano, je tomu tak. Už zase jsme obhospodařovali naše farmy, pěstovali různé prospěšné plodiny a chovali užitečná zvířata. Z toho všeho vyplývá, že jsme opět hráli skvělou Agricolu s rozšířením Sedláci z blat.


Díky tomu, že do herní skupiny přibyl Endymion, zahráli jsme Agricolu poprvé ve čtyřech. Hra samotná nám tentokrát trvala 150 minut., tedy stejně jako minule ve třech. 
Věčný outsider Jenaaa měl šanci, poprvé nebýt nejhorším farmářem, protože Endymion hrál hru poprvé. Stalo se, Jenaaa překročil svůj stín a ač jeho farmička byla zasažena, mě těžce pochopitelným ekonomickém modelem jejího vlastníka, i tak to na třetí místo stačilo. 
Major a já jsme postupně, ostatně stejně jako jindy, budovali své farmy s tím, abychom měli od každého něco. Major byl ovšem úspěšnějším farmářem a ani můj výuční list jako opravář zemědělských strojů mi nebyl nic platný, ač jsme měli i předměty zabývající se rostlinnou i živočišnou výrobou. Každopádně moje a Majorova farma vypadala jako dobře strategicky vedená, ale jasné bylo, že Major bude hráčem číslo jedna. Endymion nemohl mít šanci na výraznější prosazení se, neboť Agricola není z her, kterou může vyhrávat nováček. 
Konečné skóre je tedy následující:
1. Major 49 bodů
2. Deth 37 bodů
3. Jenaaa 28 bodů
4. Endymion 18 bodů

Žádné komentáře: