středa 4. ledna 2012

Po delší době zase Agricola

Již hodně vody odteklo od doby, kdy jsme hráli Agricolu v klasické herní sestavě. 

(ono to jen tak vypadá, že Jenaaa spí)

Dnes jsme tedy opět zahráli Agricolu a to spolu s rozšířením Sedláci z blat. Jenaaa, největší outsider v této hře, hrál od začátku jako zkušený matador a zejména díky tomu, že mu byly rozdány asi mnohem lepší karty, než jsem měl já a Major, vypadalo to, že o prvním místě je rozhodnuto. 
Hry ubíhala a začínal jsem se dostávat do hry, díky dobře volené taktice postupného získávání všeho, co je bodované a jako první jsem měl další přistavěnou místnost a jako první i dalšího člena rodiny. Díky tomu jsem začínal postupně získávat převahu nad ostatními. Jenaaa naprosto prokaučoval poslední dvě kola hry, dokonce se mu ocitli dva pracanti v posledním kole na marodce a tak přišel o 6 cenných bodů. Fakt je ten, že ani ty by ho od posledního místa nezachránili. 

Konečné pořadí je následující:
1. Deth 40 bodů
2. Major 34 bodů
3. Jenaaa 25 bodů

Hra nám trvala poněkud delší dobu, ale i tak nám těch 2,5 hodiny uteklo jako nic. 

Žádné komentáře: