sobota 28. ledna 2012

Report z hraní - Warhammer: Invasion

Dne 26. ledna 2012 jsme se sešli v sestavě: Major, Kodl, Kája a já k zahrání mé nejoblíbenější hry pro dva, karetní hry Warhammer: Invasion. 


Naše setkání jsme nepojali jako turnaj, ale zřejmě by stálo za zvážení, zda si to v režimu turnaje, když už nás je třeba čtyři, nerozdat.
Každopádně jsme si skvěle zahráli a vyzkoušeli hodně připravených balíčků.
Já jsem si vyzkoušel balíčky Impéria a Temných elfů. S Majorem jsem jednu hru prohrál, druhou vyhrál. Major zkoušel nově postavené balíčky Temných elfů, Vznešených elfů a Chaosu. S Kodlem prohrál obě hry, když ten hrál balíčky Vznešených elfů a Impéria.
Kája hrál všechny čtyři hry s balíčkem Chaos, kdy byl z 50% úspěšný proti mě, tedy jednou ze dvou her a stejně tak proti Majorovi. Také jednou ze dvou her.

(co karta sakra znamená....?)

Pokud se do hry pustí se stejnou vervou, jako hrajeme Warhammer: Invasion my, i Endymion. Budeme si moci dát nějaký ten turnájek v pěti hráčích. Tak snad někdy v následujících měsících....

Žádné komentáře: