středa 7. října 2015

Jeden ze "zapomenutých" reportů - Runewars

Bylo to již dávno, 25.6.2015 jsme se sešli pouze ve třech u hry Runewars.
Z časových důvodů vždy nějak "náhodně" připravím mapu a spoustu dalších herních prvků, abychom se potom nezdržovali, protože tato hra je náročná nejen na herní dobu, ale i na dobu strávenou přípravou.
Tentokrát jsem si říkal, že když jsme jen tří: Martin - Uthuk Yllan, Endymion - Latar Elves a já - Daqan Lords, tak postavím mapu menší. Vše bylo v pořádku do doby, než se uprostřed mapy objevila zamrzlá krajina a ta mapu rozdělila tak, že já jsem se v klidu rozrůstal a byl z dostatečné části chráněn proti protihráčům, kteří se mydlili zejména mezi sebou, ale bez nějakého většího užitku.

První fotografie zachycuje ve čtvrté sezóně a druhá na konci hry.


Hra nemohla skončit jinak, než dohráním do posledního ročního období, kdy jsme si odkryli Dračí runy a tak určili vítěze, kterým jsem se stal já se 4 runami, Martin měl 3 a Endymion 2.
Bylo to poprvé od doby co spolu hrajeme, že Endymion chtěl, abychom hru skončili předčasně a to z výše uvedeného důvodu, kdy došlo v podstatě k patové situaci, kdy nikdo nemohl nic moc dělat.
Mě ovšem výhra samozřejmě potěšila :-) a vůbec nevadilo, že jsme u hry strávili celé 4 hodiny.


Žádné komentáře: