středa 14. října 2015

Report z dnešního hraní - Panovník, Deus, Citadela

Dnes 14.10.2015 jsme se sešli k hraní pouze ve třech, ale stihli jsme odehrát tři různé hry.
Začali jsme Panovníkem, který se mi minule tak zalíbil.
Hra nám trvala celou hodinu a jak můžete vidět na fotografii níže, tak jsme pěkně pokryli stůl kartami. Vzhledem k tomu, že jsme nehráli v plném počtu, tak nedocházelo k tolika konfliktům při dražbě karet a možná i proto jsme každý měli takovou velkou pyramidu.
Vítězem se stal Deth se 108 body před Martinem se 107 body a o kus za námi byl Endymion s 85 body.


Další přišla na řadu hra Deus, která mě již při prvním hraní příliš neoslovila a druhé zahrání mě v mém názoru pouze utvrdilo.
Prostě tato hra není pro mě a rozvádět to nijak nebudu, nesedla mi po všech stránkách.
Hráli jsme 65 min. s následujícím výsledkem:
1. Endymion 63 bodů
2. Martin 35 bodů
3. Deth 27 bodů.


Nakonec jsme vyplnili čas jednou partií karetní hry Cytadela, která je sice lepší ve větším počtu hráčů, ale i tak jsme si zaškodili více než dost.
Nakonec vyhrál Endymion o jeden bod před Martinem viz. konečný přehled:
1. Endymion 27 bodů
2. Martin 26 bodů
3. Deth 22 bodů.


Žádné komentáře: