pondělí 12. října 2015

Pouze telegraficky "zapomenuté" zápisy z hraní - 7 Divů světa, Ticket to Ride, Cyclades - Titans, Panovník

Už dne 15.7.2015 jsme ve velmi silné sestavě odehráli jednu partii v karetní hře 7 Divů světa, kdy se hry účastnili i naprostí nováčci jako např. Kája.
Výsledek po 80 minutách hraní byl následující:
1. Endymion 80 bodů
2. Martin 80 bodů
3. Kája 63 bodů
4. Deth 63 bodů
5. Jenaaa 40 bodů
6. Davídek 39 bodů.

Téhož dne jsme sehráli, už "jen" v pěti, Ticket to Ride. Hra byla napínavá až do konce, kdy po 50 minutách hra skončila s následujícím výsledkem:
1. Endymion 123 bodů
2. Martin 119 bodů
3. Deth 116 bodů
4. Kája 87 bodů
5. Jenaaa 73 bodů.
Nemůžu nepřipojit poznámku, ve které bych rád "vyzvedl" výkon, který předvedl opět toho dne Jenaaa. No, prostě opět nepřekvapil a držel si své běžné pozice ;-) .


Dále jsme 8.9.2015 odehráli 110 minut dlouhou bitvu ve hře Cyclades. Podle mapy na obrázku níže jste mohli poznat, že jde o hraní s rozšířením Titans.
Hra je na této mapě více o střetávání hráčů, tedy o bojování. A to nejen kvůli mapě, ale i kvůli novým pravidlům, která rozšíření přinášejí.


Nakonec se vítězem stal Major. Na závěru hry jsem měl já stejně jako Martin 2 metropole, Endymion byl vymazán z mapy a Jenaaa, jak je zvykem, byl "do počtu" :-) .

Tako 8.9.2015 došlo na Panovníka, novinku, kterou jsme si zahráli úplně poprvé, tedy já a Major. Další dva hráči již hru hráli, ale pouze několikrát ve dvou.
Jedna odehraná partie nám trvala 75 minut a protože jsem se ve hře po celou dobu teprve rozkoukával, dopadl jsem jak uvidíte v konečné tabulce.
Každopádně jde o hru, která mě hned zaujala graficky a následně i herními mechanismy a fakt se mi líbí. Ač nemá složitá pravidla, požaduje od hráčů logické uvažování a proto není určena nejmladším hráčům.
Opět si ji zase někdy rád zahraji.



Konečné skóre:
1. Major 54 bodů
2. Endymion 49 bodů
3. Martin 38 bodů
4. Deth 32 bodů.

Žádné komentáře: