pondělí 5. března 2018

Report z hraní: Blood Rage v rodinném kruhu

V sobotu 3.3.2018 jsme opět zahráli Blood Rage, tentokrát opět s Kódlem a Kájou. Hráli jsme se všemi rozšířeními. Na řadu přišli bohové Loki a Frigg. Zajímavé bylo, že právě v kraji s Frigg se plenilo velmi málo.


Ze všech tří věků jsem měl velmi dobrý pocit, protože se mi dařilo, jako nikdy jindy a body slávy jsem získával jeden po druhém. Ve druhém věku mi začal sekundovat Kája, který začal získávat body za postavy ve Valhalle. Kdyby tomu tak bylo již v prvním věku, mohl mít bodů slávy přehršel, protože ve Valhalle měl snad vše, co měl k dispozici.
Kódl ledabyle pročítal texty karet, které hrál a tak asi ve dvou případech nedopadlo jeho snažení o zisk území příliš dobře. Ale nejen z tohoto důvodu skončil poslední.
Kája, co jsem postřehl, tak taky udělal během hraní asi dvě boty, když mohl hrát jinak a tím získat nějaké ty body slávy pro sebe a ubrat mně. Každopádně se tak nestalo a já byl jasným vítězem.

Na obrázku níže je deska vítězného hráče na konci hry.


Konečné pořadí:
1. Deth 172 bodů
2. Kája 111 bodů
3. Kódl 75 bodů.
Hráli jsme docela dlouho a to 125 minut.

Žádné komentáře: