neděle 21. července 2024

Report z hraní... Archa Nova (18.7.2024)


Opět, jak jinak, s rozšířením Vodní světy, ale tentokrát jen ve dvou jsem si s Jenaaaou zahrál Archu Nova. Jenaaa ji hrál prvně a překvapilov mě, že ho tato hra bavila a tak si ji dáme příští týden znova. 
Jenaaa v podstavě vůbec nehrál na podporu projektů, ale soustředil se na svou zoo, což nezvládl optimalizovat, neboť jak vidno, na druhé fotce níže, tak měl na konci hry obrovskou sumu v zásobě, místo toho, aby peníze smysluplně utrácel během hraní. 
Já si hru užíval. Vše šlo tak nějak na pohodu, ale zato vděčím určitě tomu, že hrál se mnou právě Jenaaa. Nemůžu si stěžovat. S obřím náskokem jsem vyhrál. 
V této druhé partii s Vodními světy nám málo chodily karty z tohoto rozšíření, proto jsem na vodní živočichy ani nehrál. 



Konečné skóre po 3 hodinách hraní:
1. Deth (černý) 13 bodů
2. Jenaaa (modrý) -35 bodů. 

Žádné komentáře: