středa 10. července 2024

Report z hraní... Legendy Dávnozemě (9.7.2024)


To je tak, když si při hraní řeknete "spálím všechny ameritrash hry". To, jak mě pojeli kostky při nespočtu soubojů při hraní Legend Dávnozemě včerejšího dne, to si snad ani nedovedete představit. Ale jo, přišla útěcha :-) , jednou v předposledním svém tahu hry jsem vyhrál. Jeden jediný souboj za celou hru. Bylo jedno, kdo proti mě stál, zda to byla příšera nebo protihráči, bylo jedno jestli mám hromadu kostek a ostatní ne, bylo jedno jestli jsem kostky přehazoval, vždy (krom jednoho případu) to dopadlo stejně. Prostě zoufalství. Je tedy až s podivem, že jsem neskončil poslední. Ono se mi ale dařilo získávat docela dost bodů během hry. 


Velice dobře se dařilo Filipovi, který nás už od začátku převišoval snad ve všech aspektech hry. Sídla, koupené karty, výhry v soubojích, komba. To vše se mu dařilo a tak nás bodově přejel jako nikdy. 


Kája se věnoval jednomu živlu, což i přes to, že měl na konci pět karet od daného živlu, tak mu chyběl zisk dalších bodů a nestačilo to na víc, než na poslední příčku. 
Korgis, ač na tom byl lépe než já na stupnicích živlů, tak karet měl pomálu a protože během hry neměl tolik bodů, tak to sice stačilo na druhé místo, ale jen díky tomu, že měl více ušetřených surovin, než já. 


Hrací doba byla 2 hodiny a 20 minut. 


Konečné skóre:
1. Filip - 111 bodů - Trpaslíci z Kamenožlebu
2. Korgis - 68 bodů (více surovin než Deth) - Služebníci Oka
3. Deth - 68 bodů - Elfové z Vřesoviště
4. Kája - 51 bodů - Temní démoni

Žádné komentáře: