neděle 15. září 2024

Report z hraní... Evakuace (10.9.2024)

Naše první hraní mnou čerstvě pořízené hry od Vladimíra Suchého (v současnosti můj druhý nejoblíbenější autor deskových her), která nese název Evakuace proběhlo hned v plném počtu čtyř hráčů. 
Vzhledem k tomu, že jsou pravidla dost přístupná, tak jsme do hry naskočili relativně rychle. Také jsem pro první hraní zvolil doporučovanou variantu "závod". 
I přesto, že hra ve varantě závod může skončit dříve, než hráči dohraní celá čtyři kola hry, tak u nás se tak nestalo. Sice mi ukončení uteklo o fous. A věřím, že kdybych hru dokázal ukončit před koncem hry, tak bych vyhrál, ale tak se bohužel nestalo. 


Velmi dobře si zhruba od poloviny hry vedl Kuba (žlutý hráč), ale ani Korgis (růžový hráč) a Lamiicek (modrý hráč) na tom nebyly špatně, když všichni mí protivníci se soustředili na odemykání a následné využívání co nejvíce technologií. Já (bílý hráč) hru pojal trošku jinak, nemyslím, že špatně, ale pro příště bude co vylepšovat. Já jsem se více soustředil na infrastrukturu. 



Hraní nám nakonec zabralo 2 hodiny a 20 minut času. Pokud jde o mě, tak já se u hry určitě nenudil. Zase  a druhou stranu Lamiicek konstatoval, že jde asi o zatím nejslabší hru od Vladimíra Suchého, kterou se mnou hrál. 


Závod nakonec po čtyřech kolech hry vyhrál Kuba. Sláva vítězům, čest poraženým. 



Žádné komentáře: