pondělí 2. září 2024

Report z hraní... Settlers: Zrod impéria (1.9.2024)

Včera jsme si zahráli zřejmě nejoblíbenější hru Lamiicka a to Settlers: Zrod impéria. Lamiicek v minulosti hrál už všechny frakce ze základní hry a tak jsem mu dnes připravil Amazonky. Kuba v minulosti nehrál Japonce, tak je nyní dostal a já zase nikdy nehrál Barbary, tak jsem si je pro sebe připravil. 


Od samého začátku hry jsme se s Lamiickem přetahovali, po celá první tři kola, s Lamiickem o to, kdo bude ten, který z nás bude bodově napřed. Kuba značně zaostával. 
Jenže já dělal něco špatně, když jsem snad pokaždé byl tím, kdo musel pasovat jako první, tedy jsem hrál méně akcí a to se muselo záhy projevit. Začal jsem od čtvrtého z pěti kol zaostávat a bylo jasné, jak to celé skončí. 


Já jsem za celou hru nevyložil žádnou kartu vlastností, Lamiicek zase pro změnu na konci hry neměl, krom jedné, vyloženou jinou než frakční kartu. Kubovi udělala značný zisk na konci hry jedna z karet, kde podle nashromážděných surovin získal vítězné body, kterým bylo dvanáct plus dvě za kartu samotnou. 
Poté co jsme hru dohráli jsme se shodli na tom, že frakce, které jsme hráli nás hrát bavilo, ač například já jsem z výsledku, kterého jsem dosáhl, neměl zrovna oslavný pocit. 


Závěrečné skóre po 1 hodině a 35 minutách:
1. Lamiicek 85 bodů - Amazonky
2. Kuba 61 bodů - Japonci
3. Deth 48 bodů - Barbaři. 

Žádné komentáře: