pondělí 16. září 2024

Report z hraní... Evakuace (15.9.2024)

Tentokrát pouze ve dvou s Kubou jsme si zahráli opět Evakuaci. Tentokrát již nikoliv "závod", ale "na body".


Přibudou osobní úkoly, obří rozmanitost akcí z karet akcí a hra dostane najednou úplně jiné tempo a možnosti. Rázem je hra o dost přemýšlivější a tím také, jak se zdá, poněkud delší časově. 


Kuba opět zkoumal technologie (vyzkoumal úplně všechny) a na stupnici pokroku se dostal také o hodně dál než já. Já jsem se zase na technologie příliš nesoustředil a i těch několik, které jsem vyzkoumal, jsem zapomínal využívat. Hrál jsem karty akcí nízkých bodových hodnot, tak jsem byl hodně pozadu na stupnici pokroku, z čehož jsem sice těžil při zisku zdrojů ze starého světa, ale zase jsem musel vše evakuovat pomocí raketoplánů. Kuba to měl celé více vyvážené a ke konci hry z toho dost těžil. 
Nakonec hra zabrala 1 hodinu a 45 minut s tím, že do tohoto času počítám i zavěrečné počítání bodů. 


Konečné skóre:
1. Kuba 50 bodů (růžový)
2. Deth 40 bodů (bílý). 


Zejména Kuba, ale i já jsem byl s hrou na body o dost více spokojený, než se závodem. Ten jsem si i přes jeho kritiku jinými hráči, o které jsem se dočetl na internetu, chtěl zkusit při prvním hraní a proto jsme ho minule zahráli. Určitě to nebylo na škodu, protože jsme se do hry rozumně dostali a potom při hraní na body pro nás byla změna v pravidlech už v podstatě jen kosmetickou změnou s tím, že přibylo jen málo pravidel nových. K režimu závod se již zřejmě vracet nebudeme. 
Ještě doplním, že jsme nehráli s dvěma možnými moduly, které jsou v pravidlech uvedené. Na to je čas někdy příště. 

Žádné komentáře: