čtvrtek 20. ledna 2011

První zahrání - World of Warcraft desková hra

Dnes jsme s Majorem dohráli od včera rozehranou partii v deskové hře World of Warcraft. Hordě (Deth) a Alianci (Major) se do cesty k vítězství postavil Nefarian. Oba jsme si vybrali do skupiny dvou hrdinů doporučené postavy, tak jak jsou uvedené na poslední straně pravidel hry.
Major od počátku plnil rychleji úkoly a tak se mu dařilo levelovat oproti mě ve vyšším tempu. Během celé hry umřela jen jednou postava Sandrai Darkshine (Aliance), ostatní postavy pokaždé své souboje ustály. Já dával přednost boji ve skupině, zatímco Major se několikrát vydal za dobrodružstvím s jednotlivými postavami a právě díky domu si lépe zvyšovaly svůj level.
Nefarian doputoval na pole Záštity ve 25 kole a došlo na závěrečný souboj. Silnější strana - Aliance vyzvala Nefariana na souboj, kdy Sandrai Darkshine byla na levelu IV a na stejném levelu byla i druhá postava Burbonn Fang. Ovšem Nefarian byl silným soupeřem a ve druhém kole boje oba bojovníci aliance padli. Ne zrovna lépe si počínali zástupci hordy, kterými byli na III. úrovni Sofeeea Icecall a na IV. úrovni Grumbaz Crowsblood. I oni padli ve druhém kole boje. Nezbývá než doufat, že příští střetnutí vyzní ve vítězství té správné strany :-) .


Můj pocit ze hry je určitě pozitivní. Ač hra trvala cca 5 hodin, tak se člověk nenudí a silný rpg prvek žene hráče stále vpřed. Mírné prostoje, k nimž dochází při hraní druhé strany si člověk může v klidu vyplnit rozmýšlením co provede ve svém kole. Hra je opravdu veliká a proto, jak vidíte na snímku nahoře, jsme byli nuceni hrát na zemi. Jde o pěkně vyvedenou hru, kterou si mohou zájemci pořídit kompletně lokalizovanou do češtiny a věřím, že se bude líbit i lidem neznalých počítačové MMORPG hry.

2 komentáře:

Kent 2004 řekl(a)...

Hra vypadá zajímavě. Herních komponentů se zdá být také dost. Svět Warcraft mne vždycky lákal. hru jsem samozřejmě hrával jen v PC podobě. No někdy se stavím :-) a dáme partii, abych mohl posoudit rozdíl. :-D

David Martinek alias Deth řekl(a)...

Dobrý nápad :-) .
Já WoW na PC nikdy nehrál, tedy pokud jde o MMORPG, hrával jsem trochu jen Warcraft III.
Ovšem hra je dost dobrá na to, aby se líbila i hráčům světem WoW nedotknutých.