úterý 4. ledna 2011

Malé ohlédnutí za hraním v poslední době

Možná trochu překvapivý fakt, ale v poslední době (vánoční období) nebylo příliš času na hraní, ale něco málo jsme si zahráli.
SmallWorld jsem hrál poprvé ve dvou a ač ve hře dvou hráčů je samozřjmě méně nepředvídavosti než při hře více hráčů, tak hraní je to i tam zábavné. SmallWorld se dá skutečně hrát v jakémkoliv počtu hráčů. Hráli jsme s Majorem a oba nás hra bavila, to je hlavní.


Po skutečně dlouhé době jsme si také zahráli Battlestar Galactica. Tak jako pokaždé jen ve třech. Prostě více hráčů nás na tuto hru není a je to obrovská škoda. Stejně jako vždy vyhrál Cylon, tentokrát si jej vytáhl Jenaaa a protože jsem s Majorem dojel na zdroje, nebylo co řešit.
Jako fanoušci seriálu tuto hru máme velice rádi a v souvislosti s tím vítáme, že Nova Cinema konečně vysílá 4. závěrečnou sérii našeho oblíbeného seriálu Battlestar Galactica.

První vánoční dárek, který jsme hráli byla Formula D. Hrál jsem s dětmi. Odehráli jsme celkem 3 hry, které trvaly cca 30 min. každá s jednoduššími pravidly a jízdou na 1 kolo. Hra baví děti i mne. Jednoduchá a svižná hra, u které si člověk odpočine.
V pořadí druhý dárek jsem si zahrál s Majorema a Jenaaou Cyclades. Zde musím zmínit své nadšení z této hry. Opravdu jsem od Cyclades nic extra nečekal a hru jsem koupil, protože jsem od dětství fanouškem britského filmu Souboj titánů a v této hře se objevují nám známé postavy z řecké mytologie.
Doufám jen, že mé nadšení z první hry neoslabí po odehrání více her, ale musím přiznat, že herní mechanismus se mi líbí, stejně jako figurky. Ty jsou zajímavé i tím, že každá barva má jinak ztvárněné lodě i vojáky. Naproti tomu u jiných her se zpravidla komponenty liší jen barvou. Bílé figurky bájných bytostí jsou dokonalé, moc hezké a velké. Další hra nás čeká již tento týden a tak uvidíme, jak se mi budou Cyclades pozdávat po odehrání další partie.

S mým jediným a trvalým soupeřem pro hru Memoir ´44, tedy s Jenaaou jsme zahráli pár bitev v Pacifiku. Američané (Deth) získávají s přibývajícími střetnutími převahu a já jen doufám, že nám štěstí vydrží. Poslední bitvy byly vyrovnané a vítězství 5:4 a 6:4 pro mé vojsko jsou potěšující.

Žádné komentáře: