čtvrtek 27. ledna 2011

Report z hraní - Runewars - první dojmy

Dnes jsme odehráli s Majorem první seznamovací hru s mou novinkou ve sbírce: Runewars. 
Do bitvy jsme se pustili s Latari Elves (Major) a Uthuk Y´llan (Deth). Na krásném herním plánu se proháněla spousta jednotek, ovšem k bitvám došlo jen a pouze mezi jednotlivými frakcemi  s neutrálními jednotkami. Na souboj mezi námi nedošlo. Ve hře jsme se dopustili několika chyb z nichž jednu považuji za fatální, neboť kdyby se tak nestalo, vyhrál jsem dříve, než po 4 hodinách hry. Ze zjištěných chyb, celkem 3 na které jsem přišel po revidování hraní spolu s opětovným pročtením pravidel, se poučíme, jak jinak. 
Hra nakonec tedy skončila mým vítězstvím, přičemž v jeden okamžik jsme oba získali poslední šestou runu pomocí jedné z karet období po dražbě. Protože jsem měl větší vliv, stal jsem se vítězem. 


Major byl ze hra nadšený. Já z hraní mám smíšené pocity, které jsou dané naším tápáním při hraní. Ovšem hra jako taková je velice zajímavá, nepředvídatelné tahy protihráče a velká možnost jak dospět k zisku run ji dělá jedinečnou. O napínavé momenty není nouze.
Ovšem předčasné závěry nemohu dělat, uvidíme po další hře nebo hrách. Rád bych pro příští hraní sehnal dalšího protihráče. Nejvíce nám chyběl třetí, případně čtvrtý hráč při dražbách.
Nuže, už se těším až si najdeme čas pro další posezení s Válkami o runy.

Žádné komentáře: