úterý 13. dubna 2021

Report z hraní... Mars: Teraformace (12.4.2021)

Už potřetí v krátké době, ale se dvěma změnami jsme usedli k euro hře Mars: Teraformace. Zahráli jsme si v pozměněné sestavě, když jsem hrál se svými sousedy a to Lamiickem a Kubou. Kuba si dokonce tuto hru pořídil a je to jeho jediná moderní desková hra, kterou doma vlastní a hraje. Další změna oproti předchozím dvěma hraním byla ta, že jsme zařadili celé rozšíření Venuše. 

Já jsem si říkal, že zkusím hrát zase trochu jinak a tentokrát jsem chtěl hrát na co největší využívání různých komb z vyložených karet, ať už za plošiny, zvířata nebo mikroby. Toto se mi podařilo ovšem až v poslední třetině hry a tak ač jsem byl na teraformační stupnici bezpečně na nejvyšší pozici, tak to na vítězství nestačilo. 
Stejně tak Kuba měl problémy vytvořit rozumná komba z karet a tak jeho bodový zisk nemohl být lepší než můj. 

Lamiicek, ač nevykládal modré karty a tedy nevyužíval jejich efektů či akcí, tak vyložil velké množství zelených karet, vyhrál nejvíce soutěží a získal nejvíce titulů a to v klidu na vítězství ve hře stačilo. 

Konečné skóre:
1. Lamiicek 81 bodů
2. Deth 67 bodů
3. Kuba 63 bodů.
Hra skončila po 13. generaci za 2 hodiny a 25 minut. 

Žádné komentáře: