sobota 17. dubna 2021

Report z hraní... Podmořská města (15.4.2021)

Než něco málo napíšu o našem čtvrtečním čtvrtečním hraní, tak musím zmínit jednu věc. Tato hra mi připadá strašně dlouhá jako např. Mars: Teraformace, se kterou je srovnávána v jiných aspektech. 
Naštěstí od Marsu je zde jasně daný počet kol, na která se hraje, tak nemůže jít o "nekonečnou" hru, jak tomu teoreticky u Marsu být může. 
Každopádně ve třech jsme hráli 2 hodiny a 40 minut. No a to mi připadá na takovou to euro hru hodně. 


K hraní se po roce přidal Martin, také hrál Korgis a moje maličkost. 
Hra Podmořská města není vůbec špatná hra a snad jediné, co mi na ní vadí je právě již zmiňovaná dlouhá herní doba. 
Mí dva spoluhráči hráli Podmořská města poprvé, ale jak uvidíte na celkovém pořadí, vůbec jim to nevadilo. 

Podmořská města nemají složitá pravidla, jen se člověk musí zorientovat v ikonografii a potom to už jde samo. No a kombinaci karet s efekty, které je třeba používat se dařilo mým spoluhráčům o dost lépe než mě. 
Řekl bych, že jsem nejčastěji z nás tří odhazoval karty bez efektu. No, můžu to svézt na to, že mi prostě chodily špatné karty do ruky.
Jinak jsme hráli s hracími deskami z rozšíření a s asistenty z rozšíření Nové objevy. Stejně tak jsme použili destičky pro rychlý start. 

Nejefektivnějším stavitelem podmořského světa se stal Korgis a to naprosto zaslouženě. 

Konečné pořadí:
1. Korgis 110 bodů
2. Martin 88 bodů
3. Deth 62 bodů.

Žádné komentáře: