pátek 30. dubna 2021

Report z hraní... Pax Pamir 2. edice (29.4.2021)

Tentokrát v počtu 5 hráčů jsme usedli ke hře Pax Pamir 2. edice. 

Sestava byla následující: žlutý - Major, šedý - Lamiicek, červený - Jenaaa, modrý - Endymion a černý - Deth. 
Hru hrál poprvé Major a Lamiicek, i když podle toho jak to u stolu vypadalo bych řekl, že hru hrál poprvé Jenaaa. Krom toho na něm bylo více než málo vidět, jak ho hra vůbec nebaví. 

My ostatní jsme si ovšem nenechali hru zkazit a tak se bojovalo o vliv v Afghánistánu o stošest. Endymion, Jenaaa a Lamiicek společně podporovali koalici Ruskou, zatím co já jsem byl loajální k Britům a Major k Afgháncům, aby je vystřídal po vcelku krátké době za Rusy. 
Přišlo bodování a to překvapivé díky tomu, že se do hry dostala druhá bodovací karta a body si rozdělili rovným dílem Endymion, Lamiicek a Major. 

Já jsem společně s Endymionem ovládal na mapě některá území, oba jsme měli také spoustu Rupií, ale body měl Endymion. 
Přišlo další bodování a s nulou jsem zůstal stále já a Jenaaaa. Ten poté, co Major a Endymion pochopili, že je čas být za dobře s Brity změnili loajalitu, tak Jenaaa změnil také, ale šel k Afgháncům. Takový prostý zoufalý krok. Hlavně nepochopitelný. 

Po 2 hodinách a 30 minutách přišlo poslední bodování, které opět skončilo dominancí, tentokrát Britskou. I já jsem konečně ukořistil první body, ale protože první byl Endymion a získal bodů 10, tak zaslouženě vyhrál. 

Celkové pořadí:
1. Endymion 16 bodů
2. Lamiicek 10 bodů
3. Major 6 bodů
4. Deth 4 body
5. Jenaaa 0 bodů. 

Žádné komentáře: