neděle 11. dubna 2021

Report z hraní... Mars: Teraformace (7.4.2021)

Opět u přetváření Marsu, tentokrát ovšem ve čtyřech lidech jsme se sešli a zahráli opravdu dlouhou hru. I tentokrát hrál hru aspoň jeden nováček u této hry a to Korgis. Další hráči byl Endymion, Pavel a já. 

Já jsem se tentokrát soustředil na zvyšování všech hlavních faktorů, jak jen to šlo. No, ono mi to zas tak moc nešlo, ale i tak jsem před počítáním vítězných bodů na konci hry měl nejvyšší hodnotu teraformačního ratingu. 
Korgis, ten zase hned na začátku poněkud zaspal rozjezd a chvíli mu trvalo, než se oklepal a začal sbírat body. 
Pavel, jakož to nejzkušenější teraformer zklamal a obsadil až poslední pozici. Nutno dodat, že mezi prvním a čtvrtým hráčem byl rozdíl jen 6 bodů. 
Endymion hrál tak nějak na nic a na všechno a ono se to vyplatilo. 


Ještě doplním, že jsme hráli na mapě Elysium a s rozšířením předehra. 

Konečné pořadí po neuvěřitelných 3 hodinách hry:
1. Endymion 60 bodů
2. Deth 57 bodů
3. Korgis 55 bodů
4. Pavel 54 bodů. 

Žádné komentáře: