sobota 24. července 2021

Co takhle zkusit: Kvedlalové z Kvedlinburku a rozšíření k této hře...

Dnes nejvíce textu ke zmiňovaným hrám nejdete na přiložených obrázcích, neboť jsem vybral zadní strany krabic základní hry Kvedlalové z Kvedlinburku a dvou rozšíření, kdy jedno již na našem trhu v češtině je a druhé bude dostupné co nevidět. 

Tato hra mě zaujala hned po svém vydání v roce 2018 a to svou příjemnou grafikou. Odrazovala mě jedním mechanismem, který se mi příliš nezamlouvá ve všech hrách a to je tahání čehokoliv z pytlíku.
Pokud si hru pořídíte s rozšířením, tak si ji zahrajete ve 2-5 hráčích, bez rozšíření až ve čtyřech. Hru dohrajete do jedné hodiny a vše nasvědčuje tomu, že se u ní budete snad královsky bavit, zejména, pokud najdete tu správnou herní skupinu. 

Vzhledem k úspěchu hry Kvedlalové z Kvedlinburku bylo v roce 2019 vydáno rozšíření, které nese název Kořenářky a do hry přináší novou ingredienci a nový jeden nový mechanismus a hlavně možnost si hru zahrát v pěti hráčích. 

Toto rozšíření následuje další, které bylo vydáno v roce 2020 a jak jsem zmínil výše, bude i v češtině, i když až nyní v roce 2021 a nese podtitul Alchymici. 

Opět tu máme novou mechaniku, kdy dostaneme po kořenářkách z předchozího rozšíření nyní možnost léčit různé pacienty.

Nejednoho člověka asi překvapí, že jsem si tuto hru objednal a příští týden ji rád vyzkouším. Pokud mi nabídne tolik zábavy, kolik od ní očekávám, po vydání druhého rozšíření si pořídím obě výše zmíněná. 

Žádné komentáře: