neděle 18. července 2021

Report z hraní... Temné znamení (17.7.2021)

Naposledy v mém životě jsem si včera rozehrál sólo Temné znamení, které jsem v minulosti hrál jen několikrát a nikdy sám. 

Hru jsem začal s náhodně vybraným prastarým Shub-Niggurath a náhodně vybranou postavou Harvey Walters. Ten se nestačil ve světě Lovecrafta ani chvilku rozkoukat a poroučel se do země, kde není místo pro živé. 

Další postava, která se dohry dostala byla Kate Winthropová. Její působení se zdálo býti mnohem užitečnější, nějaké to monstrum pokosila, ale po nedlouhé době si i s ní osud zahrál a bylo na čase vytáhnout z balíčku další postavu, kterou se stal "Pobuda" Pete. 


No a i když on nebyl schopný, zejména díky schopnosti karty mýtu a karty prastarého účinně bojovat s monstry, zahynul potupnou smrtí a s jeho smrtí i jakákoliv moje touha v hraní pokračovat. 35 minut házení kostkami mi bohatě stačilo, abych se rozhodl, že hru pošlu na bazar, a snad udělá radost někomu, kdo nebude ze špatných hodů tak frustrovaný, jako jsem byl já. 

Žádné komentáře: