sobota 31. července 2021

Report z hraní... Root (28.7.2021)

Tak jsme si zase, i když pouze ve třech, zahráli Root. Tentokrát včetně jedné frakce z rozšíření Říčního lidu a to Ještěřího kultu. Toho jsem se chopil já, už v minulosti jsem za Ještěří kult jednou hrál. 
Endymion si vybral Lesní alianci, za kterou ještě nikdy nehrál a Korgis měl tu čest ovládat Markýzu z Kocourova. 

No a že mu to s ní hodně šlo. Unikal nám bodově díky tomu, jak se mu dařilo stavět různé stavby. Boje bylo pomálu. Já bojovat nemohl, protože jsem neměl kultisty a Lesní aliance se na mapě teprve rozlézala. Zde bych chtěl zmínit jednu smutnou věc a to, že se mi během hry nedostala do ruky karta ptačí a protože se se mnou nikdo nesnažil příliš bojovat, tak jsem nemohl téměř nic rozumného dělat, protože bez kultistů to není vůbec jednoduché. 

Když Markýza dosáhla na stupnici 15 bodů, rozhodla se, že vyhraje hru na dominanci. Dost odvážný počin, který nevyšel. Přitom měla solidní bodový náskok před ostatními hráči a domnívám se, že by hru s trochou vypětí vyhrála na body.
V tento moment jak Lesní aliance, tak Ještěři dělali vše pro to, aby Markýza neovládala tři zaječí mýtiny na začátku fáze rozbřezku, čemuž jsme sice zabránili, ale bodově si polepšovala jen Lesní aliance, která si v klidu dokráčela díky šíření sympatie za vítězstvím. 

Vítěz tedy Lesní aliance (Endymon) s 30 body po 105 minutách hraní.
Druhý Ještěří kult (Deth) pouhé 3 body a Markýza z Kocourova (Korgis) nesplnila cíl dominance. 

Žádné komentáře: