úterý 13. července 2021

Report z hraní... Great Western Trail: Cesta na západ (12.7.2021)

Po návratu z dovolené, kde jsme hráli různé jednodušší deskovky, ale nepořizoval jsem k tomu obrazovou dokumentaci, jsme si včera zahráli Great Western Trail: Cesta na západ. 


Hráli jsme ve třech, přičemž Endymion hrál hru prvně a chtěl si ji zkusit předtím, než se rozhodne si objednat novou edici této hry, která se připravuje s novou grafikou a možností hrát sólo. 
Lamiicek hrál hru podruhé a já ji už mám vcelku dost nahranou. 


Já jsem se rozhodl hrát na čištění balíčku stáda krav od levných karet a plnění úkolů, Lamiicek zase přes nakupování drahých karet a stavění většího počtu budov než ostatní hráči a Endymion se s hrou seznamoval a tak hrál intuitivně. 
Hráli jsme skutečně dlouho, ale důležité je, že jsme se u hry nenudili. 


Konečné skóre po dlouhé době u hry strávené, tedy po 2 hod. a 20 minutách:
1. Deth 103 bodů
2. Endymion 97 bodů
3. Lamiicek 88 bodů. 

Žádné komentáře: