středa 12. října 2022

Report z hraní... Root (11.10.2022)

Tentokrát na mapě horská mapa jsme si s Endymionem (Společnost Říčního lidu), Jenaaaou (Markýza z Kocourova) a má maličkost (Podzemní hrabství) jsme si zahráli Root. Frakce, které jsem hrál já a Endymion jsme ještě nikdy v minulosti nehráli, stejně tak jako na horské mapě. 

Hra byla po celou dobu bodobě velmi vyrovnaná. Společnost říčního lidu se na mapě objevovala jen v jednotkách bojovníků, zatímco Markýza stavěla hlavně sídla verbíře a tak své bojovníky na mapě rozšiřovala. Podzemní hrabství provádělo přes tunely výpady a protože Markýza jej podcenila, tak také nakonec nedosáhla na vítězství, které měla na dosah. 



Zajímavým prvkem horské mapy je věž, za kterou na konci noční fáze získá hráč, který mýtinu s věží ovládá, vítězný bod. Krom toho jsem hlavně já sbíral díky této mapě také body za zpřístupnění cest.
Na fotografiích mapy, které jsem k článku přiložil je vidět chronologicky hru, tak jak se s časem vyvíjela. Hraní nám zabralo přesně dvě hodiny a já si jej moc užil. Podzemní hrabství mě fakt bavilo hodně hrát, asi zatím nejvíc ze všech, i když např. i Ještěří kult mě baví, ale s tím to neumím hrát. 


Konečné skóre:
1. Deth 30 bodů - Podzemní hrabství
2. Jenaaa 27 bodů - Markýza z Kocourova
3. Endymion 20 bodů - Společnost říčního lidu.

Žádné komentáře: