pondělí 17. října 2022

Report z hraní... Věčná zima: Paleoindiáni


První hraní Věčné zimy: Paleoindiáni jsme dali hned v plném počtu čtyř hráčů. Endymion (žlutý), Kuba (červený), Lamiicek (fialový) a Deth (zelený) jsme se do hry vrhli s tím, že nikdo z nás neměl představu, jak hru uchopit, jaký způsobem z akcí co nejvíce profitovat. Toto se nám odkrývalo až během hraní, ale to je běžné skoro u většiny trochu složitějších her, když je hrajete prvně. 


Během první poloviny hry jsem sbíral vítězné body zejména já, ostatní hráči tolik na zisk vítězných bodů, které jsou dostupné během hraní na mapě nehráli. 


Na umisťování táborů a osad se soustředil Endymion a Lamiicek, stejně tak na zvířata, na skládání sad a občasné to sežrání nějakého toho zvířete pro zisk zdrojů. Kuba potom hrál dost na sošky a pohřbívání karet, což se mu v návaznosti na získané posvátné kameny vyplatilo. Pokud jde o umisťování megalitů, tak zde dominoval Endymion. Mně se nedařilo příliš vytvářet kombinace a tak jsem skončil, jak vidno níže. 


Hra nám zabrala celé dvě hodiny a třicet minut. Ovšem musím říct, že během hraní jsem se nenudil, stále bylo co vymýšlet a koho sledovat, zda náhodou protihráč nenaruší vaše plány. 


Konečné skóre:
1. Kuba 86 bodů
2. Endymion 76 bodů
3. Lamiicek 65 bodů
4. Deth 65 bodů (stejně bodů jako Lamiicek, jen podmínka pro remízu rozhodla o takovém pořadí). 

Žádné komentáře: