úterý 17. září 2019

Nahlédnutí do top 100 žebříčku Board Game Geek

Dnes jsem se po delší době podíval na nejlepších 100 her žebříčku Board Game Geek a našel jsem tam několik her, které vůbec neznám a proto vznikl tento příspěvek. Jde o hry, kdy jsem neslyšel, že by hry takových názvů vůbec existovaly a hle, ony jsou v top 100 BGG.
O níže uvedených hrách nic nevím a proto si je zde představíme pouze obrazem.

28. místo okupuje hra Food Chain Magnate (vydána 2015)



Na 50. příčce je hra Keyflower (vydána 2012)


53. místo patří hře Fields of Arle (vydána 2014)



A na 94. příčce je hra Grand Austria Hotel (vydána 2015)












Překvapilo mě zejména to, že jsem doposud neslyšel o hře Uwe Rosenberga Fields of Arle. Rosenberg je můj oblíbený autor. Krom toho žádná z vyjmenovaných her není novinkou na deskoherním trhu, právě naopak.

Žádné komentáře: