neděle 22. září 2019

Report z hraní: Panovník, Master of Orion

Tento týden jsem si pořídil hru, kterou jsem hrál naposledy někdy před čtyřmi lety, jde o hru Panovník, která je, ani nevím proč, dost opomíjena.
Hráli jsme v rodinném kruhu a to já, Verča a Terka. Vzhledem k tomu, že hru vysvětlíte za několik málo minut, tak jsme se mohli vrhnout do hraní. Verča na hraní deskovek všeobecně moc není, tak to taky při hře vypadalo, ale u hry jsme se bavili všichni tři. Já jako jediný z naší sestavy hrál Panovníka již v minulosti, tak nemůže být překvapením, že jsem vyhrál.


Konečné skóre z hraní 17.9.2019:
1. Deth 43 bodů
2. Terka 37 bodů
3. Verča 23 bodů.
Hrací doba 45 minut.

O dva dny později 19.9.2019 jsme se sešli s Filipem na kratší hraní a zahráli jsme si spolu Master of Orion a poté Panovníka.
Filip stejně jako já hrál Master of Orion poprvé v životě (já si ho po pořízení jednou vyzkoušel sólo pro naučení pravidel). Filip hrál za vylosované Psilony, já za Darloky. S ubíhající dobou a s každým dalším kolem, zejména ve druhé polovině hry bylo jasné, že vítězem se stane Filip. To mi však nevzalo chuť v hraní pokračovat. Někdo přeci prohrát musí a když hraji s Filipem, tak to bývá předem jasné, kdo se bude nakonec radovat. Filip vytvářel lepší komba a zaslouženě vyhrál po 60 minutách.


Konečné skóre:
1. Filip 53 bodů
2. Deth 45 bodů.

Pokračovali jsme další třičtvrtěhodinovou partií, tentokrát jsme si zahráli Panovníka. Filip ho hrál poprvé a mě se podařilo konečně, zřejmě úplně poprvé Filipa v nějaké hře porazit, když jsme hráli pouze ve dvou.


Konečné skóre:
1. Deth 57 bodů
2. Filip 47 bodů.

Žádné komentáře: