pátek 13. září 2019

Report z hraní: Studená válka

Dne 13.9.2019 jsme se s Endymionem (SSSR) utkali ve válečné hře Studená válka 1945-1989. Hru jsem loni prodal a letos ji opět koupil, protože jsem si přece jen uvědomil, že do mé sbírky prostě patří.


První tři kola jsme se přetahovali o "drobné" vítězné bodíky, ale potom začalo SSSR svůj vliv na většině kontinentů rozšiřovat takovým tempem, kterému USA nestačili a to vše vedlo k pouze jednomu smutnému konci.
Ano, už v pátém kole dosáhl Endymion na 20 vítězných bodů, čímž dosáhl vítězství v naši hře po nějakých 90 minutách strávených za hracím stolem.
Tak jak to mám ve zvyku v poslední době, tak se mi opět podařilo soupeři neuvěřitelně nahrát, když jsem zahrál událost SSSR, která přidala tři body sovětům v době, kdy to bylo nejméně vhodné.

Žádné komentáře: