pátek 19. ledna 2018

Co takhle zkusit... Barbarians: The Invasion

V poslední době jsem přemýšlel, o čem by mohl být můj další článek, když jsem se tolik rozjel po Novém roce 2018. Jenže jsem dospěl k závěru, že není nic zajímavého. o co bych se chtěl podělit.
Dnes jsem však narazil na seznamovací video s hrou, která byla vydána v roce 2017 a nese název Barbarians: The Invasion.


Jde o hru, která je určena pro 1-4 hráče s příjemnou hrací dobou 60-90 minut.
Ve hře s neotřelým tématem barbarů vstoupí hráči do světa Fenian, místa, kde barbarské klany vládnou divokým krajinám. Jde o místo plné starověkých bohů a zrádných démonů.
Jako hráči musíte budovat silnou ekonomiku, ještě silnější armádu a technologický pokrok, který si jen můžete dovolit.
Budete řídit zdroje, armádní jednotky a spravovat budovy, krom toho i přivolávat mocné bohy a démony, aby jste získali dočasné magické výhody.


Svůj barbarský klan vedete na cestě ke slávě. Své šampióny umisťujete na 3D sopku, aby jste získali prostředky, postavili budovy, bodlili se k bohům a vedli své jednotky v divokých bitvách, aby dobyly většinu oblastí a stali se největším klanem všech dob. (Jde o desku s otočnými kotouči, která mi silně připomíná mechanismus ze hry Tzolkin: Mayský kalendář.)
Právě umisťování šampiónů je základním hracím kamenem této hry. A právě proto mě tato hra zaujala, neboť obdobný mechanismus v Mayském kalendáři se mi opravdu moc líbí.
Hra se hraje na vítězné body a ten kdo jich získá nejvíce, stane se vítězem.


Z přiložených fotografií je patrné, že herní komponenty v podstatě neobsahují text. Tedy pokud by byla pravidla hry přeložena do češtiny, není problém, aby si hru pořídil i takový hráč, který nevládne cizími jazyky.
A jak je patrno z obrázku níže, hra obsahuje i pěkné miniatury.

2 komentáře:

Endymion řekl(a)...

Hele to nevypadá vůbec špatně, kouknu i na pravidla! Já přemejšlím o tomhle (jo je to v češtině :-)): https://eune.merch.riotgames.com/en/other/board-games/mechs-vs-minions-czech.html

David Martinek alias Deth řekl(a)...

No jo. My jsme to zamluvili. Tuhle hru - Mech vs Minions znám z nějakých videí na youtube, ale nezaujalo mě to. Je to na mě až moc o soubojích a figurky se mi nelíbí. Zase na druhou stranu o tom nevím tolik, abych to mohl zatratit.
Zítra se podívám po dalších informacích.

Jo, schválně na ty Barbary mrkni. Až budu vědět o této hře více a pokud budou pravidla v CZ, tak bych o hru mohl mít zájem.