středa 31. ledna 2018

Report z hraní: Mars - Teraformace na mapě Elysium s rozšířením Venuše

V pondělí 30.1.2018 jsme se sešli sice jen ve třech, ale i tak jsme si hraní Marsu hodně užili a hra v tomto počtu mi nepřipadala vůbec nezajímavá.


Martin a já jsme hráli Mars teprve podruhé, zato Milan je otřelý průzkumník Marsu. Už po druhé generaci si Martin stěžoval, že vše hraje špatně a nic ještě neudělal. Jenže ho známe a taky jsem to patřičně komentoval. No však záhy se ukázalo, že jsem měl pravdu, když jsem jeho stěžování bral za neopodstatněné.
Při hře na odvrácené straně Marsu se ukázalo, že pro nás bylo složitější získávat tituly a ani do vyhlašování soutěží jsme se příliš nehrnuli. Hraní bylo ještě okořeněno rozšířením Venuše, kdy právě Milan hrál hodně na "Venuši" a komba s tím související.
Když se hra dostala do svého konce, tak jsem byl překvapen zejména tím, jak dlouho jsme hráli. Vůbec mi to nepřipadalo, že bychom u hry trávili celé 2 hodiny a 50 minut.


Konečné skóre:
1. Martin 66 bodů
2. Deth 57 bodů
3. Milan 47 bodů.
Kdyby mým spoluhráčům připadalo, že zde jsou uvedeny body jinak, než jsem je spočítal v den hraní, tak mají pravdu. Přepočítal jsem se a zde je skutečné skóre, které na pořadí nic nezměnilo.

Žádné komentáře: