čtvrtek 11. ledna 2018

Report z hraní: Blood Rage se všemi rozšířeními

Dnes 11.1.2018 jsme se, dá se říct, v rodinném kruhu sešli u hry Blood Rage a poprvé jsem zapojil všechna rozšíření. Nováčci u této hry byl Kódl a Kája, tedy švagr a synovec. Jenaaa i Terka už hru jednou hráli.


Pozdější vítěz Terka s úctyhodnými 170 body se do hry pustila s tím, že smrt bude její kamarád a hraní na bytosti ve Valhalle a bonusy za umírání bylo to, v čem kralovala.
Kája stejně jako já a Jenaaa jsme neměli taktiku zaměřenou jedním směrem. Kájovi vyneslo druhé místo zejména to, když v Yggdrasilu ve druhém věku vymazal tátu (Kódla).
Kódl jel hodně na plnění úkolů, ale i přes to, že mu tato taktika přinesla dost slávy, nestačilo to na víc, než třetí místo.
Já jsem byl skoro po celou dobu poslední na stupnici slávy a také poslední jsem nakonec skončil. Jenaaa tentokrát mile překvapil a vybojoval si druhou příčku od konce.

Konečné pořadí:
1. Terka 170 bodů
2. Kája 122 bodů
3. Kódl 117 bodů
4. Jenaaa 103 bodů
5. Deth 97 bodů.

A poslední foto zachycuje mapu na konci hry..


Blood Rage je hra, která je pro mě neuvěřitelně milým překvapením. Fakt mě baví a nejde, než ji doporučit úplně každému, protože je nenáročná na pravidla a proto vhodná i pro příležitostní hráče. 

Žádné komentáře: