pátek 5. ledna 2018

Report z hraní: Blood Rage v pěti

Ve středu 3.1.2018 jsme se v plném počtu vydali do bitev o slávu a prestiž na severských územích ve hře Blood Rage, které jsme hráli s rozšířením Zaříkávači z Midgardu a samozřejmě s rozšířením pro pátého hráče, bez kterého prostě v pěti hrát nejde.

V okolí Yggdrasilu začíná být těsno.

Já byl jediný, kdo hrál hru podruhé, ostatní byli nováčci. Důležité je, že hned od začátku se hra všem líbila, i když za Endymiona si netroufám mluvit a až "vychladne", tak se ho musím zeptat, jak se mu hra pozdává, ale k tomu později.
Major hned v prvním věku posílil klan dobře fungujícím kombem karet, ze kterého žil a měl užitek po další věky. Já jsem klan rozšířil o zaříkávače a Pavel postupně ve druhém a třetím věku přidal posílení pro jednotky, které se dostaly do Valhally. Jenaaa se nesnažil příliš rozlézat po mapě a v podstatě hru strávil na asi pěti krajích, do kterých prováděl nájezdy, nebo pochody a střídavě plenil, nebo umíral. Endymion v prvním kole neuhrál sice ani to, co mi ostatní a hned z kraje druhého věku, kdy jej Jenaaa "vygumoval" při plenění, tak hraní vzdal, pasoval a ani třetího věku se neúčastnil s tím, že nemá co dělat. Mě osobně připadlo, že si hlavně nabral špatné karty do druhého věku, čímž mám na mysli takové karty, které nebyly připraveny na to, že bude vymazán z mapy.
Ve třetím věku jsme si všichni čtyři polepšili na stupnici slávy, ale největší skok nastal hlavně při závěrečném sčítání, kde kraloval Major, ale ještě předtím při návratu z Valhally si velmi polepšil Pavel, který se tak dostal na druhou příčku.


Závěrečné skóre:
1. Major 107 bodů
2. Pavel 98 bodů
3. Deth 93 bodů
4. Jenaaa 53 bodů
5. Endymion 0 bodů, vzdal ve 2. věku.


3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

On mě hlavně Jenda "vygumoval" třikrát za sebou a to byl ten problém, ne karty na ruce. V prvním věku dvakrát, proto jsem neuhrál nic a v druhém kole hned z kraje potřetí. S tím už by nic neudělali žádné karty. Navíc ty útoky byly dost nesmyslné, protože ve dvou případech to byla remíza a vygumoval tím teda i sebe.

David Martinek alias Deth řekl(a)...

Jenda je pán chaosu, to mu nemůžeš mít za zlé. Ale, že to bude remíza přece nemohl vědět nikdo z vás.
Ohledně karet jsem měl na mysli to, že jsi tam prostě neměl, např. jako Major karty, které by tě mohly nakopnout do dalšího věku (sleva, bonus za mrtvé apod.).
Jen doufám, že tě to od hraní Blood Rage neodradilo a příště se přidáš :-) .

Endymion řekl(a)...

jo, to že je to chaosák beru a s tím se už počítá :-) jen myslím, že žádné karty už tě v půlce hry nezachrání, když po první půlce hry jseš úplně mimo figurek na plánu, bonusů i vylepšení na desce. Jinak hra se mě líbí vizuálně, parádní figurky, jednoduchá pravidla. Obavu mám z té eliminace hráče, protože se to v podstatě může stát i bez pána chaosu.