neděle 7. listopadu 2010

První zahrání Vysoké napětí

Už delší dobu (asi 1 rok) mi doma ležela na skříni nerozbalená, vysoce hodnocená hra Vysoké napětí. Nyní jsem si řekl, že uzrála doba a hru vybalil.


Hru jsme si poprvé zahráli dnes a to ve dvou hráčích (s Majorem). Pokud se mám ke hře vyjádřit, tak jako první nedostatek (za který nemůže hra samotná) vidím to, že jsme hru hráli právě jen dva (umožňuje hru až 6 hráčů). Proč? No, prostě jsme si minimálně škodili. Zato, kdyby nás hrálo více, tak by člověk nemohl tak dobře předvídat, jak se to dělo ve dvou. Každopádně hra splnila mé očekávání. Hráli jsme asi 100 minut. a protože nám šlo o to si hlavně zahrát, tak jsme neměli prostoje z důvodu nějakého propočítávání.
Nakonec vyhrál Major, který dodal elektřinu do více měst o jedno, než já.
Jde o klasickou eurohru, která je svá a dostatečně se liší od ostatních her, které vlastním. Proto se těším, až se ke hře zase sejdeme, ovšem uvítám, když nás bude víc.

2 komentáře:

Kent 2004 řekl(a)...

warnfTak Vysoké napětí jsem měl, ale prodal jsem ho. Naštěstí ho mají Junáci a pokud budu chtít hru si zahrát, mám si ji od koho půjčit. Určitě si hru někdy zahraji a uvidím.

David Martinek alias Deth řekl(a)...

Vysoké napětí mě zaujalo svým nevšedním grafickým ztvárněním a dobrým hodnocením v žebříčcích. Proto jsem ho koupil.
Po první hře vím, že se nedostane mezi hry, které jsem v minulosti prodal ať už proto, že byly příliš podobné těm co mám, nebo mě nebavily.
Dost se těším na hru ve třech, kdy bude více interakce a tudíž předvídatelnost budu mnohem menší a hra zřejmě o dost napínavější.
Kente, doporučuji vyzkoušet, pravidla jsou docela jednoduchá.