sobota 20. listopadu 2010

Report z hraní - SmallWorld a Warhammer Invasion

Uplynulo dost vody od posledního hraní SmallWorld, tak jsem si musel znovu pročíst pravidla a celá rodina jsme si zahráli. Martina hrála SmallWorld poprvné, já a děti již za sebou několik her máme. Davídkovi jsem opět musel některé schopnosti národů připomínat a snad i díky tomu poprvé nějakou deskovou hru vyhrál.
Jeho životní úspěch měl hodnotu 87 bodů. Druhá byla Martina s 85 body, třetí já s 79 body a poslední Terezka s 62 body.
Hra byla odehrána vcelku rychle, za 55 minut.


Naší nejhranější hrou je Warhammer Invasion. S Majorem jsme si zahráli dalších několik bitev, kdy jsem opět hrál s Trpasličím balíčkem doplněným 30 kartami Lizardmenů. Tentokrát proti mému balíčku stál balíček Chaosu. Opět jsme si zahráli tři hry a z toho uspěl Major ve dvou případech.
Také jsem hrál s Kodlem se stejným balíčkem proti jeho balíčku Vznešených elfů. Hráli jsme úmornou bitvu 55 minut dlouhou, kdy Lizardmeni díky schopnosti Savage krásně vzdorovali přidělovaným nepřímým zraněním od elfů. Vítězství bylo moje.

Žádné komentáře: