neděle 14. listopadu 2010

Report z hraní - Warhammer Invasion

Dnes bych se zastavil nad jedním z mnoha hraní karetní hry Warhammer Invasion.
Jde o bitvu mezi mnou (Trpaslíci) a Majorem (Orkové), kdy jsme pojali hru turnajově, tedy šlo o hru na dvě vítězství. Oba jsme hráli neznámé balíčky, respektive balíčky, které jsme si narychlo sestavili a nikdy v minulosti takové rasy nehráli.

Já do balíčku založeném na městě Trpaslíků dal celkem 30 Lizardmen karet a k tomu přidal další různé karty v počtu 27. Jednalo se o karty neutrální a trpaslíků. Major si postavil čistý Orčí balík s 58 kartami. Také on nikdy v minulosti Orky nehrál.
První hra byla 10 minutová rychlovka. Prostě jsem dostal takříkajíc na prdel a vůbec jsem si neškrtl. Tak jsem si říkal, že balík jsem asi stavěl příliš laxně. Ovšem druhá hra (45 min.) mě přesvědčila o opaku a vyhrál jsem po dlouhotrvajícím tlaku na Orky. Fotografie výše je právě z této bitvy.
Šli jsme na rozhodující bitvu. Zde z počátku byla hra vyrovnaná s tím, že jsem si získával postupně převahu, která se najednou změnila v můj holý boj o přežití, který jsem neustál. Udělal jsem jednu zásadní chybu, která se ukázala jako rozhodující. Kdy jsem si pořádně nevyhodnotil situaci a položil kartu rozvoje do špatné zóny. To znamenalo v následujícím kole zapálení druhé mé zóny a konec hry. Neříkám, že kdybych chybu neudělal, tak bych vyhrál, to určitě ne, ale odolával bych déle.
Ještě bych ke hře dodal, že každý z vás, kdo hru neznáte, tak opravdu doporučuji vyzkoušet. Je to u mě hra číslo jedno a to ze všech her, které doma mám.

Žádné komentáře: