středa 3. listopadu 2010

Report z hraní - Pandemic a Poštovní kurýr

Dnes jsme si zopakovali hru Pandemic - Nové hrozby. Hráli jsme celkem dvě hry. První jen já s Majorem a do hry jsme již zařadily karty Zhoubného kmene. Ve hře jsme měli 4 tyto karty a hru se nám podařilo docela v klidu vyhrát s Dispečerem a Medikem, kdy jsem cca v polovině hry vyměnil Dispečera za Vědce.
Pohodová 40 min. dlouhá hra.
Na druhou hru jsme již byli tři. Hru jsme si dali opět jen se čtyřmi kartami Zhoubného kmene a mutací, tedy stejně jako v prvním případě. Opět šlo o pohodovou hru, kdy jsme nemocem vládli mi, měli jsme je po celou hru pod kontrolou a nakonec vyhráli za 40 min. Pro příští hry již určitě přidáme další kartu Zhoubného kmene.  Důležité je, že hra baví.
Pokud jde o rozšíření, tak jsem velice rád, že jsem jej koupil. Hře přidá další rozměr a mnohem větší výběr postav zajišťuje, že žádná hra nebude stejná.
Další dnes hranou hrou byl Poštovní kurýr. Opět jsme jej hráli ve třech.  Tuto oddechovku jsme odehráli za 60 min., Major hrál kurýra poprvé, ale to nic nemění na tom, že se mu podařilo přesvědčivě vyhrát.
Výsledky:
1. Major 42 bodů
2. Jenaaa 28 bodů
3. Deth 26 bodů.
V průběhu hry jsme dělali chyby všichni, ale Major nejmíň a i proto zaslouženě vyhrál s velkým náskokem.

Žádné komentáře: