pondělí 8. listopadu 2010

Trochu statistiky z mého hraní deskovek

Píši blog o deskovkách a možná si řeknete, kdo ví, zda o tom vlastně něco ví? Má dost nahráno? Myslím, že ano, něco nahráno mám. A právě strávenému času u deskových her v poslední době je věnován tento článek.
Tedy, kolik jsem toho v poslední době nahrál? Podíváme se na to od začátku letních prázdnit do současnosti, kdy vycházím ze statistik, které si vedu na serveru Zatrolené hry. První veličina je měsíc, druhá je kolik mám odehraného času a třetí, kolik jednotlivých her jsem odehrál.

Červenec - 21:40 h - 24 her
Srpen - 14:25 h - 21 her
Září - 9:55 h - 18 her
Říjen - 14:45 h - 22 her

Mou nejhranější hrou za toto období je jednoznačně Warhammer: Invasion, u které jsem strávil nejvíce času a odehrál v ní také nejvíce jednotlivých her.

Žádné komentáře: