sobota 29. října 2011

Report z hraní - Civilizace podruhé ve třech

Včerejšího dne jsme odehráli, tento týden již podruhé, další budovatelskou partii ve hře Civilizace od FFG. Hráli jsme, jak jinak, ve stejné sestavě jako v předchozím případě, ovšem jsme si vyměnili národy a hráli jsme za takové, které ve hře minule nebyly.

(konec hry)

Já jsem se ujal Američanů, Major hrál za Čínu a Jenaaa hrál za Egypt. Čína se soustředila od počátku na kulturu, kterou podporoval technologický rozvoj. Američané s Egypťany se soustředili na technologie, ale protože já jsem zbrojil (pouze z důvodu vlastní bezpečnosti, neměl jsem imperiální choutky), tak i Jenaaa začal zbrojit a obával se, že po něm půjdu.
Tentokrát jsme si vcelku v poklidu budovali své říše, a protože jsme již nemuseli nahlížet do pravidel, tak hra byla za námi za necelé 3 hodiny.
Major vyhrál na kulturu, přičemž mě k technologickému vítězství chyběla dvě kola hry a Jenaaa by potřeboval pro technologické vítězství, aby se hrála ještě tři kola hry.

(karta národa vítěze na konci hry)

Žádné komentáře: