čtvrtek 3. května 2018

Report z hraní: Pilíře země a Queendomino

Včera 2.5.2018 jsme si po delší době zahráli s přáteli a na řadu přišla postarší hra Pilíře země, kterou jsme ovšem všichni hráli úplně poprvé.
Po prvním zahrání mohu říct, že jde o hru, která neurazí, ale neoplývá ničím zvláštním. Téma je na mechanismus "namontované" velmi dobře a pravidla nejsou nijak složitá.
Hráli jsme ve třech 90 minut a hra skončila, při stále vyrovnaném průběhu, vítězstvím mé osoby, kdy se dá říct, že rozhodl moment, kdy jsem si všiml karty výhod, která mi dala železo a já jej mohl dobře směnit a tím získat další a rozhodující 4 body.


Konečné skóre:
1. Deth 46 bodů
2. Endymion 43 bodů
3. Pavel 41 bodů.

Další na řadu přišla hra Queendomino, kterou jsme taktéž hráli všichni poprvé a připojila se k nám i moje dcera. Hra nám zabrala 45 minut času.


Hra poklidně ubíhala a jak čas plynul, tak bylo jasné, že nemůžu pomýšlet na přední příčky, ač se mi zprvu zdálo, jak hezky k sobě dílky přikládám. Ostatní byli lepší a tak jsem po výhře v Pilířích zkusil zase pro změnu být poslední.

Konečné skóre:
1. Endymion 64 bodů
2. Terka 56 bodů
3. Pavel 53 bodů
4. Deth 38 bodů.


Queendomino je jednoznačně cíleno na rodinné hraní s dětmi a proto to není úplně hra pro mě. Chybí mi tam trochu větší hloubka. Ovšem zpracování hry, mám na mysli zejména dílky samotné, tak je na velmi vysoké úrovni. Člověk je stále ve hře a při hraní se nenudí. Není zde skoro žádný konflikt a tak děti nebudou zklamané, že jim jejich rodič kazí hru. Určitě jsem rád, že jsem si hru, která není v mém hledáčku vyzkoušel a to bych doporučil i rodičům s dětmi.

Žádné komentáře: