čtvrtek 17. května 2018

Report z hraní: Rising Sun

Včera 16.5.2018 uteklo 150 minut z odpoledne jako nic. Hráli jsme totiž poprvé Rising Sun, ve čtyřech a hra se líbila všem, kdo se zúčasnili.
Pavel se chopil klanu Lotosu, Major klanu Vážky, Jenaaa klanu Želvy a já hrál za klan Bonsaje. Stejně jako tomu bylo při mých prvních hrách Blood Rage, kdy se mi zatraceně nedařilo, tak jsem i u další hry Erica M. Langa nic nepředvedl a do hry se teprve budu muset dostat.


Klan Želvy rozjel ovládání jednotlivých provincií ve svižném tempu a utrhl se i co se týká počtu vítězných bodů, ale pozor, to bylo na jaře. S příchodem léta se vyměnily uzavřené aliance a zejména co se týká bodů, tak se dopředu dostal klan Bonsaje, kterému sekundovaly Vážky. Právě tito dva byli v létě spojenci.
Na podzim již došlo k ještě většímu navýšení počtu figur na mapě a obsazení dalších území, kdy si své pohlídal klan Lotosu, který celé hře vévodil a zaslouženě s převahou vyhrál díky skvěle zvolené taktice, zejména v období letním.


Na pořadí, které vykrystalizovalo v létě již nic podzim nezměnil a proto hra skončila následovně:
1. Pavel 81 bodů
2. Major 53 bodů
3. Jenaaa 45 bodů
4. Deth 34 bodů.

Jak asi víte, jsou tendence tuto hru srovnávat s Blood Rage. Tomu rozumím, protože hru navrhl stejný autor a vydalo stejné nakladatelství. Za mě jde o dost odlišné hry, které nemá cenu srovnávat. Proto se vyjádřím jen k Rising Sun, který hodnotím jako silně nadprůměrnou hru. Ano vím, hrál jsem pouze jednou, ale i tak je mi jasné, že mě bude bavit. Je zde spousta zajímavých voleb a možností, přitom jsou pravidla snadná k naučení a ač má hra, pro mě možná až příliš pastelový vzhled, tak je příjemná na pohled a figurky jsou vůbec skvěle vyvedené.
Už teď se těším na další hraní Rising Sun.

Žádné komentáře: