sobota 13. dubna 2019

Report z hraní: Anachrony

Po dalších deseti dnech od posledního zahrání Anachrony jsem spolu s Filipem usedl 11.4.2019 u této skvělé euro hry. Mé nadšení bylo poněkud zchlazeno tím, jak jsem svou Cestu Nadvlády rozehrál já a jak svou Cestu Vykoupení rozehrál Filip.


Už od třetího kola hra trochu vypadala na sólo hru Filipa, protože on si vše připravil výborně. Měl spoustu pracovníků i zdrojů a připravoval snad pokaždé všechny exoskelety.
Já jsem postupně získal dva Strážce, kteří jsou řízení na dálku a nevyžadují pracovníky, ale to mi hru příliš neusnadnilo, neboť jsem byl prostě a jednoduše válcován soupeřem, respektive vše se odvíjelo od mého špatného začátku hry, kdy jsem si nevypracoval slušná komba.


Tentokrát jsme si hru okořenili modulem Strážci, které hru nekomplikuje a přidává do hry již výše zmíněný mechanismus, kdy není potřeba posílat na povrch pracovníka v exoskeletu, protože ten je řízen dálkově. Opět jde o vymoženost, kterou Cesty obdržely z budoucnosti.


No a jak to celé skončilo?
1. Filip 66 bodů
2. Deth 34 bodů.
Hráli jsme 125 minut, které utekly jako nic.

Žádné komentáře: