sobota 27. dubna 2019

Report z hraní: Rising Sun

Už 19.4.2019 jsme ve čtyřech lidech usedli ke hře Rising Sun, kterou jsem obohatil o dvě nově dostupná rozšíření v češtině a to Invazi Dynastií a Nespoutané bohy.


Hra nám v uvedeném počtu trvala docela dlouho a to 2 hodiny a 50 minut. Zejména Kodl své tahy dost protahoval, ale ani to k úspěchu ve hře nevedlo.
Už od začátku jsem s Klanem Měsíce získával více vítězných bodů než ostatní a to přes různé mechaniky. Postupem času mi bylo na obtíž hrát s tím, že mohu mít pouze dvě figurky na jednom území, tak jsem vše v období podzimu soustředil na karty, které přinášejí body na konci hry, tedy jsem pořizoval karty zimní.
Ostatní protihráči zvyšovali počty svých jednotek na mapě a bojovalo se a bojovalo. Kája postupoval na stupnici vítězných bodů stále kupředu a předběhl mě o značný kus, ale nestačilo to z výše uvedeného důvodu. Měl jsem karty, které body dávaly dodatečně.


Kodl sílil v letním období a ještě více na podzim a nejen já jsem měl obavu, že právě on využije síly své armády natolik, že ho to dovede ke konečnému vítězství. No, nestalo se tak.
Martin tentokrát byl od začátku na druhé koleji a k jeho hraní není co dodat....zklamal.
Pokud jde o uzavřená spojenectví, tak jsme se prostřídali každý s každým a na zradu došlo jen zřídka.

Konečné pořadí:
1. Deth 56 bodů s Klanem Měsíce
2. Kája 48 bodů s Klanem Slunce
3. Kodl 41 bodů s Klanem Vážky
4. Martin 28 bodů s Klanem Bonsaje.

Žádné komentáře: