neděle 1. listopadu 2020

Co takhle zkusit: Divukraj - Perlava

REXhry mají poněkud "smůlu" a každý rok to dopadne na některou z jejich her. Co mám na mysli, že se nepodaří některou z her na náš trh doručit v termínu před vánocemi, ač taková hra na trhu být měla. 
No a toto se může letos stát i dotisku hry Divukraj a rozšíření k této hře s názvem Perlava. Ovšem my, co si tuto hru pořídit chceme doufáme, že černý scénář nenastane a hra se stihne dostat pod vánoční stromečky hráčů. 

V první vlně, kdy se po Divukraji jen zaprášilo jsem si jej nepořídil, protože si hru koupil Pavel a já si myslel, že mě snad ani nebude bavit. Jenže v poslední době mám tento typ her čím dál tím radši. No a proto si chci hru nyní koupit nejen základní krabici, ale i velké rozšíření Perlava a také dvě malá rozšíření Extra! Extra! a Legends, které by REXhry měli vydat v češtině také. 

A teď k Perlavě samotné. Už tak dost velká herní plocha se rozroste o další hrací desku - říční kraj. Kromě ní přibudou i nové karty staveb a různých tvorů.
Ve hře se objeví další surovina a to perly. Ty lze získat díky žabímu vyslanci. V říčním kraji potom jsou celkem čtyři lokality, které jsou pro každou hru jiné, protože se losují z většího počtu karet. No a dále jsou v rozšíření i nové karty divů, které vystřídají karty událostí ze základní hry. A nebojte se, i nová dřevěná zvířátka najdete v krabici. 

Žádné komentáře: