středa 4. listopadu 2020

Report z hraní... Sid Meier´s Civilization: Nový úsvit (2.10.2020)

Zase po nějaké době, a opět jen ve třech jsme si včera zahráli Civilizaci: Nový úsvit, tedy poslední vydání Sid Meier´s Civilization, pro kterou v této době bylo vydáno v angličtině první rozšíření (o tom ale možná někdy jindy). 

Hráli jsme ve stejném složení jako posledně, pouze národy jsme měli jiné. Deth - Skýtie, Lamiicek - Aztékové, Jenaaa - Sumer. 
Jak bývá u Jenaaae zvykem, snažil se co nejvíce rozpínat po mapě a budovat divy světa. Lamiicek si kopal na svém písečku a na malém území stavěl nová města, která rozvíjel a také budovat divy světa. O něco podobného jsem se snažil také, ale stavěl jsem města na větším území a zvyšoval svou technologickou úroveň. 

Ze začátku jsem byl dost pozadu v plnění vítězných podmínek, ale i když na mě zbyly jen nejdražší dva fialové divy světa, tak jsem je získal, stejně jako předtím získaly fialové divy mí protihráči. Všichni postupně jsme také splnili další podmínku a to tu, která vyžaduje 24 bodů technologie. No a když šlo do tuhého, tak jsem urval druhý žeton přírodního divu a bylo vymalováno. Po 80 minutách, po dohrání kola, ve kterém již mí spoluhráči nedokázali splnit třetí vítěznou podmínku, jsem se stal vítězem. 

Žádné komentáře: